PRX-T33

Dette er en nålfri behandling, og er klassifisert som neste generasjon av anti-aldring.

De aktive ingrediensene samhandler med huden på cellenivå og bidrar til cellefornyelse, samt stimulerer hudens egne vekstfaktorer, som forbedrer huden både direkte og på lang sikt.

BEHANDLINGSOMRÅDER

PRX-T®33 brukes til både ansikt og kropp for å motvirke og redusere:

• Rynker og linjer

• Pigmenteringer/solskader

• Tørr hud

• Tapt elastisitet

• Sprengte blodkar

• Arr

prx5.JPG
prx.JPG

Inneholder TCA og passer for alle hudtyper og alle aldre. Det som er unikt er at produktet ikke forårsaker “Frosting” slik TCA vanligvis gjør, og at behandlingen kan brukes i alle årstider uten risiko for lysfølsomhet.

Behandlingen anses som smertefri og forårsaker minimal flassing.

Behandling gir gode resultater alene, men er også perfekt i kombinasjon med andre behandlinger som Dermapen eller Profhilo. Anbefales kur på 3-4 behandlinger.

PRX-T®33 påføres huden ved en spesiell massasjeteknikk, for å optimalisere effekten av de aktive ingrediensene og for å nå de dype

lagene i huden.

Er klassifisert som medisinsk utstyr

og er CE-merket med en internasjonalt patent.

Vanlige spørsmål

Hva skiller PRX-T®33 fra en klassisk TCA-behandling? En klassisk TCA-behandling er ikke egnet for personer med garvet hud. Det må derfor utvises forsiktighet med UV-stråler etter denne behandlingen, da disse kan forårsake pigmentering. PRX-T®33 er derimot ikke lysfølsom og kan derfor brukes hele året. I tillegg er PRX-T®33 egnet for nesten alle hudtyper.

Er behandlingen smertefull?

Under behandlingen kan du oppleve en lett kriblende, brennende følelse, dette er imidlertid moderat og avtar raskt.

Kan du gå tilbake til jobb/hverdag umiddelbart etter en behandling?

Behandlingen har ingen helbredelsestid, og man kan umiddelbart gå tilbake til normale aktiviteter.

Hvor mange behandlinger er nødvendig for å se resultater?

Antall behandlinger varierer avhengig av området som behandles. Det anbefales imidlertid å følge et kurs på 3-5 ganger med 1 ukes mellomrom. Resultatet varer i opptil 6 måneder etter en behandling, men det anbefales at du får en behandling annenhver måned for å opprettholde resultatet.

F%C3%B8r%20og%20etter%20behandling_edite
Clinic location